• خانه
  • علم و دانش
  • توافق‌نامه حمایت از ایجاد خانه خلاق و نوآوری‌های اجتماعی بنیاد کرامت رضوی امضا شد

توافق‌نامه حمایت از ایجاد خانه خلاق و نوآوری‌های اجتماعی بنیاد کرامت رضوی امضا شد

کیوسک خبر: در ادامه سفر معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، توافق نامه حمایت از ایجاد خانه خلاق و نوآوری های اجتماعی در بنیاد کرامت رضوی در حضور تولیت آستان قدس رضوی به امضا رسید.

این توافق نامه با هدف حمایت از ایجاد خانه خلاقیت و نوآوری میان ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و صنایع نرم و خلاق و بنیاد کرامت رضوی منعقد شده است.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در جریان سفر به استان خراسان رضوی، با حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت وگو کرد. در حاشیه این دیدار، توافق نامه حمایت از ایجاد خانه خلاق و نوآور در بنیاد کرامت رضوی هم امضا شد.

پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و صنایع نرم و خلاق، اسماعیل قادری فر رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و محمدحسین استادآقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، امضاکنندگان این توافق نامه بودند.

ماموریت این مرکز، جذب و راه اندازی استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان و خلاق در حوزه فناوری های اجتماعی، توسعه اجتماع محور و شبکه سازی عنوان شده است.

این توافق نامه، در راستای سیاست های کلان آستان قدس رضوی برای گسترش پایگاه مولد اجتماعی، خدمتگزاری کریمانه به زائران و مجاوران و جریان سازی و نقش آفرینی اجتماعی و بهره مندی از نظام نوآورانه در عرصه اجتماعی امضا شده است.

در پایان، نسبت به تمدید توافق نامه کلان میان معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و تولیت آستان قدس رضوی، تفاهم شد.