• خانه
  • ورزش
  • واکنش عجیب وزیر ورزش به اختلاف بین ورزشکاران با فوتبالی‌ها!

واکنش عجیب وزیر ورزش به اختلاف بین ورزشکاران با فوتبالی‌ها!

وزیر ورزش و جوانان در خصوص بحث اختلاف پیش آمده بین ورزشکاران با بازیکنان تیم ملی فوتبال واکنش عجیبی نشان داد.

به گزارش کیوسک خبر، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان امروز در حاشیه افتتاح مجموعه ورزشی چند منظوره شهید خوراکیان در جمع خبرنگاران گفت: مکان بسیار خوبی است و بخش‌هایی از این مجتمع چندسالی استفاده نمی‌شد آن هم در منطقه‌ای که تراکم بالاست. با وجود تلاش شهرداری لازم است امکاناتی فراهم شود.

وزیر ورزش درباره توسعه ورزش همگانی در محلات، یادآور شد: کار مشترک با دستگاه‌ها به ویژه شهرداری منجر به توسعه ورزش همگانی می‌شود. شهرداری‌ها تلاش زیادی کرده‌اند و ما هم در وزارت کار زیادی کرده‌ایم. آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نیز کار می‌کنند. ما به مرور همگرایی ایجاد می‌کنیم و این کار خوبی است تا امکانات ورزشی را در اختیار مردم قرار دهیم. در بیش از ۹۰ درصد نقاط شهر تهران با کارهایی که دستگاه‌ها انجام داده‌اند کمبود نداریم.

وی درباره فضاهای ورزشی ورزشی قبل از انقلاب، عنوان کرد: فضاهای ورزشی ما به نسبت به زمان انقلاب کمتر از هزارتا بود و الان به بیش از ۸۷۰۰ فضا رسیده است. برآورد ما این است ۸ برابر گذشته کار کرده‌ایم. بقیه دستگاه‌ها نیز با توجه به افزایش جمعیت، فضاهای ورزشی ۱۴ را برابر ایجاد است. در همه بخش‌ها از جمله آموزش و پرورش، نیروهای مسلح، واحدهای صنعتی، دانشگاه‌ها، شهرداری‌ها همه تلاش کرده‌اند تا فضاهای ورزشی ایجاد شود.

سلطانی‌فر درباره اختلافات پیش آمده بین ورزشکاران درباره پاداش به بازیکنان فوتبال، گفت: از خودشان بپرسید!