وزارت ورزش برای دلالان فوتبال برنامه دارد/از ظرفیت وزارت اطلاعات هم استفاده می‌شود

کیوسک خبر: مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارتخانه به طور حتم برای دلالانی که به صورت غیرقانونی در فوتبال کار می‌کنند برنامه دارد و از ظرفیت وزارت اطلاعات هم استفاده می‌کنیم.

جعفر سمیعی در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس در جمع خبرنگاران در خصوص تایید صلاحیت کاندیداهای مجامع فدراسیون‌ها، اظهار کرد: معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای توسط دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، اسامی را به حراست اعلام می‌کند و کار استعلام را انجام می‌دهیم که این کار زمان‌بندی مشخصی دارد.

وی همچنین در مورد اعتراض برخی از نامزدها مبنی بر رد شدن صلاحیت آنها در مجمع انتخابات فوتبال، افزود: این نظر شخصی دوستان است. در فدراسیون فوتبال یک هیات سه نفره به صورت شکلی صلاحیت آنان را بررسی می‌کند و ورود به صلاحیت مدیریتی، امنیتی و حراستی ندارد. اسامی به دبیر فدراسیون اعلام و بعد از آن به مرکز حراست وزارتخانه اعلام می‌شود.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در خصوص دلالی در فوتبال خاطرنشان کرد: وزارت به طور حتم برای دلالانی که به صورت غیرقانونی در فوتبال کار می‌کنند، برنامه دارد. پرونده‌ای تشکیل شده و از ظرفیت وزارت اطلاعات هم استفاده می‌کنیم. به لحاظ قانونی ‌نمی‌توانیم اسم‌ کسی را بیاوریم و پرونده در حال تکمیل شدن است.

سمیعی درباره جرایم در فضای سایبری گفت: متاسفانه بی‌اخلاقی در ورزش زیاد دیده می‌شود و تنها شامل رشته فوتبال نیست، اشخاص خود باید پیگیر این قضایا باشند. امیدواریم این موضوعات در ورزش کمتر شود.

وی درباره ویدیوی منتشر شده از فدراسیون شنا در سایت فدراسیون جهانی، گفت: این ویدیو حذف و از سایت فدراسیون جهانی هم برداشته شد. این فیلم با یک ناهماهنگی منتشر شد و قرار نبود کار شود.