همکاری کارگردان«جنگ ستارگان» با جیمز باند در یک فیلم کمدی

به گزارش کیوسک خبر، ریان جانسون کارگردان فیلم‌های سینمایی چون«جنگ ستارگان» و «برکینگ بد» برای فیلم سینمایی جدید خود به نام «وقتی چاقو از غلاف خارج می‌شود»،با دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند و کریس ایوانز همکاری می‌کند.

فیلم سینمایی «وقتی چاقو از غلاف خود خارج می‌شود» به کارگردانی ریان جانسون اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از بیست‌وهفتم نوامبر (چهارشنبه ۶ آذر) امسال آغاز خواهد کرد.

جانسون سابقه کارگردانی چهارده فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی را در کارنامه خود ثبت کرده است، که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به فیلم سینمایی «جنگ ستارگان_آخرین جدایی» اشاره کرد، او همچنین کارگردانی سریال مطرح «برکینگ بد» را برعهده داشته است.

ریان جانسون از سال ۲۰۰۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. او همچنین برنده جوایزی همچون جایزه انجمن کارگردانان آمریکا شده است، جانسون هم‌اکنون پیش‌تولید نسخه جدید «جنگ ستارگان» را آغاز کرده است.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «وقتی چاقو از غلاف خارج می‌شود» به تازگی به پایان رسیده است، نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی را خود کارگردان بر عهده داشته است و به احتمال فراوان پارامونت پیکچرز پخش جهانی آن را انجام خواهد داد.

از جمله نکات جذاب این فیلم سینمایی می‌توان به حضور کریس ایوانز بازیگر مطرح سینمای هالیوود اشاره کرد، ایوانز در آثار متفاوتی به ایفای نقش پرداخته، اما به خاطر بازی در مجموعه فیلم‌های «کاپیتان آمریکا» و همچنین«انتقام جویان» شهرت فراوانی کسب کرده است.

 دکرینیل کریگ دیگر بازیگر مطرح فیلم است، او نیز با وجود فعالیت‌های متفاوت در سینما تنها با نام جیمز باند به خاطر آورده می‌شود، حضور کریگ در نقش جیمز باند در چند نسخه اخیر این فیلم با استقبال خوبی روبرو شده است.آنا دی آدامز، مایکل شنون، کاترین لانگفورد، ریکی لیدهام، جیم لی کورتیس، تونی کولت و کریستوفر پلامر دیگر بازیگران معروفی هستند که در این فیلم با کریس ایوانز و دانیل کریگ همبازی شده‌اند، به تازگی تصاویری از حضور دو بازیگر اصلی این فیلم منتشر شده است.