ترور دانشمندان کشور با پشتوانه استکبار انجام شد

کیوسک خبر: معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه ترور دانشمندان کشور به پشتوانه استکبار بوده است، گفت: برخی دانشمندان هسته ای کشور را ترور کردند تا جمهوری اسلامی ایران از نظر علمی قوی نشود.

به گزارش روز پنجشنبه مرکز رسانه قوه قضاییه ،‌حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای، در حاشیه مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهدای هفت تیر در جمع خبرنگاران عنوان کرد: دشمنان از اول انقلاب تاکنون بیشترین ظلم را به مردم عزیز ما کرده اند و بسیاری از ترورهایی که از اول انقلاب تاکنون انجام شده به پشتوانه استکبار بوده است.

وی اظهار کرد: امروز نیز در راس همه قدرتمندان مستکبر آمریکاست که بدترین ظلم ها را به بشر و حتی به کشور و مردم خود می کند؛ متاسفانه این ها با بهانه دفاع از حقوق بشر علیه ایران قطعنامه صادر می کنند و علیه ایران تبلیغات می کنند.

محسنی اژه ای با اشاره به بصیرت مردم ایران در مقابل حیله های دشمن گفت: باید تلاش کرد تا مردم با تبلیغات سوء دشمنان فریب حرف های دو گانه آن ها را نخورند. امروز در خود آمریکا ببینید که چه بر سر مردم خودشان می آید.

وی افزود: ما دو نوع ترور از اول انقلاب تاکنون داریم که بخشی کاملا هدفمند و حساب شده بود و برخی دانشمندان هسته ای ما را ترور کردند تا جمهوری اسلامی ایران از نظر علمی قوی نشود و از طرفی برخی از افراد متنفذ اجتماعی را از بین بردند.

محسنی اژه ای با بیان اینکه شهید اصفهانی و شهید دستغیب سد راه دشمنان برای بسیج کردن مردم و علم افزایی و ایمان افزایی مردم بوده اند، گفت: بر همین اساس شهید بهشتی و شهید قاسم سلیمانی و شهدای دیگر را به شهادت می رسانند.