مسیرهای ورودی به مازندران مسدود شد

کیوسک خبر: به گفته دبیر شورای اطلاع رسانی استان مازندران، بر اساس تصمیم گیری‌های ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، مسیر ورودی گیلان به رامسر در غربی‌ترین نقطه استان مازندران به روی مسافران بسته شد.

به گفته عباس زارع دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان مازندران، براساس تصمیم‌گیری‌های ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، مسیر ورودی گیلان به رامسر در غربی‌ترین نقطه استان مازندران به روی مسافران بسته شد.

در همین حال نیروهای انتظامی و سپاه در ورودی‌های جاده کندوان، هراز و فیروزکوه مستقر شده‌اند تا از ورود مسافران جلوگیری کنند.
بدین ترتیب به نظر می‌رسد که استان مازندران برای مقابله با اپیدمی شدن ویروس کرونا به حالت قرنطینه در آمده و تنها خودروهای حامل سوخت و مواد غذایی اجازه تردد خواهند داشت.

سعید یزدانی فرماندار سوادکوه نیز از انجام نظارت و بازرسی دقیق و سخت‌گیرانه در ورودی سوادکوه خبر داد و گفت: صبح جمعه ۱۶ اسفند‌ماه از ابتدای گدوک توسط نیروی انتظامی، پلیس‌راه و بسیج کنترل و نظارت و بازرسی بهداشتی قرار می‌گیرند و کلیه خودروهای سواری غیر مازندرانی به استان مبدا سفر بر می‌گردند.

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه در صورت مقاومت سرنشینان خودرو‌ها با قوه قهریه پلیس مواجه خواهند شد، افزود: سلامت مردم مازندران اولویت اول و ترجیحی ماست و تعطیلات برای ماندن در خانه و تأمین سلامت جامعه است و نباید به عنوان عاملی برای مسافرت و توزیع ویروس به سایر استانها انجام شود.

یزدانی گفت: تقاضای عاجزانه داریم از سفر غیرضروری به مازندران خودداری کنند.

فرماندار رامسر از بسته شدن ورودی شهر رامسر خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی از ورود مسافران به شهرستان رامسر جلوگیری خواهد شد.