• خانه
  • شهری
  • از ۱۷ مهر تا یکم آبان صورت می گیرد؛ اعمال محدودیت و ممنوعیت‌ ترافیکی در مسیرهای مرزی شلمچه و چذابه

از ۱۷ مهر تا یکم آبان صورت می گیرد؛ اعمال محدودیت و ممنوعیت‌ ترافیکی در مسیرهای مرزی شلمچه و چذابه

به گزارش کیوسک خبر رئیس پلیس راه خوزستان از اعمال محدودیت ها ممنوعیت های ترافیکی در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد. سرهنگ رضا دولتشاهی در گفتگو با مهر اظهار کرد: بر همین اساس تردد کامیون‌ها و تریلرها به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت صبح چهارشنبه  ۱۷ مهرماه تا هفت صبح چهارشنبه یکم آبان ماه در محورهای اهواز- سوسنگرد، بستان- چذابه، اهواز- خرمشهر – شلمچه و برعکس ممنوع خواهد بود.

وی در ادامه گفت: در بازه زمانی یاد شده تردد خودروهای ترانزیت و کامیون‌های حامل بارهای صادراتی و وارداتی در محورهای منتهی به مرزهای چذابه و شلمچه ممنوعیت دارد.

سرهنگ دولتشاهی افزود: همچنین عبور و مرور اتوبوس‌ها در مدت مذکور در محور هفتگل – باغملک – ایذه – دهدز – شهرکرد و به عکس ممنوع است و  مسیر اهواز – اندیمشک – خرم آباد – الیگودرز – اصفهان – شهرکرد و به عکس به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به اعمال محدودیت‌ تردد برای تاکسی‌های شهری، تصریح کرد: تردد تاکسی‌های درون شهری اعم از ون و سواری در مدت اجرای طرح اربعین ۹۸ از ۱۷ مهرماه تا چهار آبان ماه در محورهای خارج از شهر ممنوع خواهد بود.

سرهنگ دولتشاهی یادآور شد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.