• خانه
  • علم و دانش
  • سرتیپ حاتمی: بالغ بر هزار میلیارد تومان برای سال ۹۸ با شرکت های دانش بنیان پروژه تعریف شده است

سرتیپ حاتمی: بالغ بر هزار میلیارد تومان برای سال ۹۸ با شرکت های دانش بنیان پروژه تعریف شده است

به گزارش کیوسک خبر، امیر سرتیپ حاتمی در آیین امضای توافق‌نامه همکاری مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: اگرچه فعلاً از ۱۰درصد ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان بهره می‌بریم، اما قطعاً ظرفیت‌های بیش‌تری در دل این شرکت‌ها نهفته است.

وی با اشاره به اینکه این توافق‌نامه همکاری، استفاده هرچه بیش‌تر گنجیه دانش، فناوری و نوآوری شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه دفاعی کشور به صورت جامع و متمرکز را دنبال می‌کند، افزود:خزانه انباشته از نوآوری و فناوری در دل شرکت های دانش بنیان نهفته است که توجه و تمرکز آن برای استفاده در حوزه دفاعی، می تواند تقویت و پیشرفت هرچه بیش تر این بخش را به دنبال داشته باشد.

امیر سرتیپ حاتمی تصریح کرد: با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همکاری دیرینه ای داریم و از آثار ارزنده و سازنده این همکاری در توسعه دانش و فناوری‌های کشور شاهد هستیم.

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌های دانش بنیان و فناور ظرفیت‌هایی بسیار خوب دارند که می تواند مقوم و توسعه دهنده بخش دفاعی کشور قرار بگیرد تصریح کرد: بالغ بر هزار میلیارد تومان برای سال ۹۸ با شرکت های دانش بنیان پروژه تعریف شده است که این میزان با توجه به نوع و حجم قراردادها، افزایش می‌یابد.