• خانه
  • علم و دانش
  • بازدید معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری از ایسنا / تاکید ستاری بر نقش رسانه‌ها در توسعه گفتمان علم و فناوری

بازدید معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری از ایسنا / تاکید ستاری بر نقش رسانه‌ها در توسعه گفتمان علم و فناوری

به گزارش کیوسک خبر ، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری به بهانه روز خبرنگار در بازدیدی که از خبرگزاری ایسنا داشت، در خصوص شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها و توسعه فناوری توضیحاتی ارائه کرد.

بر اساس این گزارش سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور پیش از ظهر امروز با حضور در ایسنا، ضمن بازدید از این خبرگزاری به سوالاتی در حوزه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها، صادرات محصولات پیشرفته و حمایت‌های دولتی از شرکت‌های نوپا پاسخ داد.

ستاری با اشاره به اینکه در حال حاضر سرویسهای خبری حوزه علم و فناوری از حاشیه خارج شده و به موضوعات اصلی و مسئله ای ملموس در زندگی مردم تبدیل شده است اظهار داشت : شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها دانش را به صورت کاربردی در زندگی مردم وارد کرده اند.

وی تصریح کرد: امروز نسل جدیدی از جوانان کارآفرین تغییرات مهمی را در اقتصاد سنتی بوجود آورده اند.اما نقش رسانه ها و خبرگزاری ها ،توسعه گفتمان علم و فناوری است تا این فعالیت ها ارتقاء یافته و شتاب گیرد.

?ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان در معاونت علمی و فناوری به منظور سیاستگذاری، هدایت و حمایت از اینگونه فعالیتها در ترویج و فرهنگسازی این اقتصاد شکل گرفته و فعالیتهای خوبی را در دست دارد.