• خانه
  • کامپیوتر
  • اطلاعاتی جدید از آیفون ۲۰۲۰ و افشای دو قابلیت ویژه جدید

اطلاعاتی جدید از آیفون ۲۰۲۰ و افشای دو قابلیت ویژه جدید

به گزارش کیوسک خبر ، اگرچه تنها یک ماه تا عرضه آیفون‌های جدید فرصت باقی است اما این روزها شایعات روی قابلیت جدید آیفون‌های سال ۲۰۲۰ متمرکزشده‌اند.

بنابراین گزارش و به نقل از سی نت، یکی از شایعات اصلی در رابطه با آیفون‌های سال ۲۰۲۰ میلادی مرتبط با دوربین سه‌بعدی آن‌ها است. مینگ چی کو به‌عنوان تحلیل‌گر اپل در هفته جاری اعلام کرد که دو مدل از  آیفون‌های سال ۲۰۲۰ از لنز دوربین زمان پرواز در بدنه پشتی‌شان استفاده می‌کنند.

این سیستم به سیستم دوربین فعلی True Depth شباهت دارد و تنها به فناوری‌ای مجهز شده است که نقشه‌برداری سه‌بعدی از اشیا را از راه دور ممکن می‌کند.این دوربین‌ها قابلیت‌های مرتبط با واقعیت افزوده را بهبود می‌بخشند و قابلیت‌های ویژه عکاسی نظیر حالت پرتره را به سطح جدیدی وارد می‌کنند.

مینگ چی کو همچنین نظر خود را در رابطه با پیش‌بینی‌های تجهیز آیفون‌های ۲۰۲۰ به فناوری اتصال ۵G تغییر داده است. او در ماه گذشته اظهار داشت که دو مدل از سه مدل آیفون‌های سال آینده میلادی به این فناوری مجهز خواهند بود اما او نظرش را در گزارش اخیر خود تغییر داده و عنوان کرده است که هر سه مدل با فناوری ۵G عرضه خواهند شد. البته شاید نسخه چهارمی باقیمت پایین‌تر و بدون فناوری ۵G برای سال ۲۰۲۰ آماده شود.

لازم به ذکر است که انتظار می‌رود اپل سه مدل آیفون جدید را در سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه کند که یکی از آن‌ها ۵.۴ اینچی بوده و دیگری مانند آیفون XR فعلی ۶.۱ اینچی باشد و نسخه سوم این سری از تلفن‌های همراه هوشمند در اندازه ۶.۷ اینچی عرضه شود.