• خانه
  • ورزش
  • پرسپولیسی‌ها جام قهرمانی را بالای سر بردند

پرسپولیسی‌ها جام قهرمانی را بالای سر بردند

 

با قهرمانی پرسپولیس در لیگ هجدهم، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس برای سومین بار متوالی جام قهرمانی لیگ برتر را با لباس پرسپولیس و مربیگری برانکو در “جم” بالای سر برد.

به گزارش کیوسک خبر ، جام قهرمانی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران توسط حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ به کاپیتان پرسپولیس اهدا شد و او هم همراه دیگر بازیکنان پرسپولیس این جام را بالای سر بردند.

پرسپولیس با پیروزی برابر پارس جنوبی‌جم و با ۶۱ امتیاز قهرمان لیگ برتر شد.

قبل از لحظه اهدای جام به سید جلال حسینی، یکی از هواداران پرسپولیس به درون زمین و به سمت او رفت و قصد داشت پای سید جلال حسینی را ببوسد که حسینی او را از زمین بلند کرد و در آغوش گرفت.

اعضای هیأت مدیره پرسپولیس یک به یک جام را بالای سر بردند تا عکاسان از آن‌ها عکس بگیرند. بازیکنان هم این کار را انجام دادند.

در زمان اهدای جام قهرمانی چند هوادار پرسپولیس وارد زمین شدند که نیروهای انتظامی جلوی آن‌ها را گرفتند.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس با یک پرچم بزرگ پرسپولیس به وسط زمین رفت و به تنهایی به خوشحالی پرداخت.

مربیان کروات پرسپولیس به همراه دروازه‌بان کروات این تیم با پرچم کرواسی با جام قهرمانی عکس گرفتند.

با وجود اینکه همه بازیکنان پرسپولیس در حال خوشحالی بودند، امید عالیشاه گوشه‌ای به تنهایی نشسته بود و از خودش عکس سلفی می‌گرفت. به نظر می‌رسید عالیشاه از موضوعی ناراحت باشد.

در پایان جشن قهرمانی، هواداران و لیدرهای پرسپولیس به درون زمین رفتند و باعث ایجاد بی نظمی در این جشن شدند. همچنین لیدرها روی سکوی قهرمانی رفتند و سرود قهرمانی خواندند.