۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان امسال تحویل می‌شود 

کیوسک خبر: مدیرعامل شهر جدید پردیس با بیان اینکه با تلاش‌های انجام شده ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس پیش از اتمام سال تکمیل و تحویل خواهد شد، از تلاش آن شرکت برای تکمیل همه واحدهای باقیمانده مسکن مهر در صورت تامین اعتبار در دولت فعلی خبر داد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، «خلیل محبت‌خواه» درباره تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر در آن شهر جدید، توضیح داد: از تعداد واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر در شهر جدید پردیس به تعداد ۲۹ هزار و ۱۸۲ واحد، مهر ماه امسال ۱۰ هزار واحد تکمیل و با اجرای همه زیرساخت‌ها به متقاضیان تحویل شد.

وی بیان‌داشت: مدیران هر بلوک در مشارکت با مالکان همه واحدهای تحویل شده باید انشعابات برق و گاز خود را که تا محل ساختمان آمده است، راه اندازی کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر آن شهر اکنون به ۱۹ هزار و ۱۸۲ واحد کاهش یافته است، از برنامه آن شرکت برای تحویل هفت‌هزار واحد در دهه فجر و سه‌هزار واحد دیگر قبل از اتمام سال جاری خبر داد.

محبت خواه از برنامه آن شرکت برای تکمیل واحدهای باقی مانده مسکن مهر پردیس در دولت سیزدهم خبر داد و ابراز امیدواری کرد با همکاری صندوق ملی مسکن و با تامین بخشی از منابع مالی صندوق و همچنین منابع شرکت عمران شهر پردیس بتوان واحدهای باقی مانده مسکن مهر را تکمیل کرد و پیش از اتمام این دولت تحویل متقاضیان داد.

وی تعطیلی کارگزاری‌ها را در شهر پردیس اقدامی برای شفافیت و عدم خرید و فروش واحدهای غیرمجاز با هدف سوداگری عنوان کرد و گفت: مدت کوتاهی است که همه اقدامات شرکت عمران شهر پردیس به شکل برخط به متقاضیان ارائه می‌شود.

برپایه این گزارش، در شهر جدید پردیس ساخت ۸۴ هزار و ۱۷۲ واحد مسکن مهر از سال ۹۰ آغاز شد که نزدیک به ۳۰ هزار واحد آن برای تکمیل و اجرا به دولت سیزدهم محول شد.