سرقت ۵۰ میلیاردی زن معتاد برای تهیه موادمخدر

کیوسک خبر: رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی که ۵۰ میلیارد ریال اموال سرقت شده را برای تهیه مواد مخدر فروخته بود خبرداد.

سرهنگ کارآگاه سعید دالوند درباره کشف این پرونده اظهارکرد: روز پنجم خرداد ماه سال گذشته، پرونده‌ای در خصوص سرقت از منزلی در کلانتری ولنجک تشکیل شد که با دستور قضایی رسیدگی به آن در دستورکار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت از منزل پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. که با آغاز تحقیقات و بر اساس بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد که سارق این منزل زنی بوده که به منزل مالباخته و واحد کناری شاکی رفت و آمد داشته است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهارکرد:‌ با شناسایی متهم، مخفیگاه وی نیز مورد شناسایی قرار گرفته و هماهنگی‌های لازم برای انجام عملیات و دستگیری این فرد با مقام قضایی نیز انجام شد. سرانجام ماموریت به اجرا درآمده و ماموران زن سارق را درحین مصرف موادمخدر در مخفیگاهش بازداشت و به مقر انتظامی منتقل کردند.

دالوند با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت:‌ در پی‌جویی‌های انتظامی متهم به بزه انتسابی اعتراف و اظهار کرد که اموال مسروقه را که مجموعا بیش از ۵۰ میلیارد ریال قیمت داشته را برای تامین هزینه مصرف موادمخدر به افراد عبوری فروخته است.

به گفته وی متهم اعتراف کرده است که پس از به دست آوردن کلید منزل مالباخته اقدام به ساخت یک نسخه از روی آن کرده و در فرصت مناسب اموال را سرقت کرده است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهارکرد: با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی، سارق با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد و کشف جزئیات پرونده و جرائم احتمالی متهم  ادامه دارد.