• خانه
  • علم و دانش
  • معرفی توانمندی‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق به هیات ونزوئلایی؛ بازار آمریکای لاتین میزبان محصولات ایران‌ساخت می‌شود

معرفی توانمندی‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق به هیات ونزوئلایی؛ بازار آمریکای لاتین میزبان محصولات ایران‌ساخت می‌شود

کیوسک خبر: معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در نمایشگاه دائمی فناوری‌های ایران ساخت از وزیر علوم و فناوری و وزیر کشاورزی ونزوئلا میزبانی کرد.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به همراه گابریلا سرویلیا خیمنس وزیر علوم و فناوری و ویلمار کاسترو سوتلدو وزیر کشاورزی ونزوئلا از آخرین دستاوردها و توانمندی های فناورانه که در نمایشگاه دائمی فناوری‌های ایران ساخت به نمایش درآمده است؛ بازدید کردند.

در این بازدید محصولات فناورانه شرکت های دانش بنیان و خلاق در حوزه‌های مختلف کشاورزی، دارو، سلامت، گیم، انیمیش، اسباب بازی و غیره به هیات ونزوئلایی معرفی شد تا شرایط برای صادرات این محصولات به آمریکای لاتین فراهم شود.

این بازدیدها با هدف توسعه بازار تولیدات ایران‌ساخت در جهان، معرفی توانمندی‌های فناورانه کشورمان به ونزوئلا، افزایش تعاملات و تبادلات فناورانه میان شرکت های دانش بنیان و خلاق ایرانی و شرکت های متناظر ونزوئلایی و آشنایی وزرای کشاورزی و علوم و فناوری ونزوئلا با توانمندی ها و پیشرفت های فناورانه ایران؛ انجام شد.

گفتنی است؛ وزیر علوم و فناوری ونزوئلا پس از بازدید از دستاوردها و محصولات شرکت های خلاق؛ آمادگی این کشور را برای میزبانی از این محصولات و توسعه صادرات تولیدات فرهنگی و خلاق ایران ساخت، اعلام کرد و معاونت علمی و فناوری در تلاش است تا با پیگیری‌های لازم علاوه بر صادرات محصولات فناورانه کشورمان به ونزوئلا به صادرات محصولات خلاق به بازار بزرگ آمریکای لاتین هم توجه ویژه ای داشته باشد.