پیام تسلیت بذرپاش در پی رحلت آیت الله فاطمی‌نیا

رئیس کل دیوان محاسبات کشور، در پیامی رحلت آیت‌الله سید عبدالله فاطمی نیا را به رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و بیت ایشان تسلیت گفت.

بسمه تعالی

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء الی یوم القیامه

رحلت آیت الله سید عبدالله فاطمی‌نیا که استاد مبرز اخلاق و عرفان بود، را به بیت مکرم ایشان و عموم علاقمندان و شیفتگان مکتب اهل بیت تسلیت عرض می‌کنم.
برای آن مرحوم، غفران الهی و حشر با اولیاءالله آرزومندم.

مهرداد بذرپاش
رئیس کل دیوان محاسبات کشور

به گزارش کیوسک خبر، آیت‌الله فاطمی نیا که برای دوره درمان بیماری خود در بیمارستانی در تهران بستری بود، در این بیمارستان جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

این عالم ربانی در سال ۱۳۲۵ در تبریز چشم به جهان گشود. از کودکی تحت تربیت دینی و علمی پدر خود (میر اسماعیل) که از جمله علمای اهل عرفان بود، قرار گرفت. سپس نزدیک به ۳۰ سال نزد میرزا حسن مصطفوی (از شاگردان سید علی قاضی) تحصیل کرد.

حضرت آیت الله فاطمی نیا که از شاگردان برجسته حضرت آیت الله بهاء الدینی، حضرت آیت الله العظمی بهجت و علامه طباطبایی بودند، در سالهای طولانی عمر شریف و با برکت خود معارف حقه اسلام را ترویج نمودند و در راه تعلیم مبانی فهم درست و دقیق منابع دینی خدمات درخشانی ارائه کردند و با برپایی جلسات تفسیر صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و زیارت جامعه کبیره باقیات صالحات ارزشمندی از خود برجای گذاشتند.