• خانه
  • علم و دانش
  • مرکز نوآوری آو افتتاح شد؛ رونق استارتاپ‌های تبلیغات و بازاریابی دیجیتال

مرکز نوآوری آو افتتاح شد؛ رونق استارتاپ‌های تبلیغات و بازاریابی دیجیتال

کیوسک خبر: «مرکز نوآوری و شتابدهی آو» با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری افتتاح شد تا راه رونق استارتاپ‌های فعال در حوزه بازاریابی دیجیتال، تبلیغات هوشمند و برندینگ هموار شود.

مرکز نوآوری آو با تمرکز بر حوزه‌های مارکتینگ، تبلیغات و تحقیقات، بازار آینده کسب‌و‌کارها در این حوزه را برای ورود به دنیای نوآوری و فناوری‌ آماده می‌کند.

مرکز نوآوری آو بر بستر هلدینگ دی‌ان‌ای یونیون در کنار ۱۶ تیم فناور و استارتاپی در حوزه تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ، تحقیقات بازار، برنامه ریزی رسانه، آموزش و مشاوره مارکتینگ و فناوری‌های پیشرفته فعالیت می‌کند.

همزمان با افتتاح مرکز نوآوری آو، ۴ خدمت استارتاپی توسط استارتاپ‌های دی‌ان‌ای یونیون در حوزه بازاریابی دیجیتال که به بازار عرضه شده است به دست معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری رونمایی شد.

بیش از ۴۵۰ نیروی انسانی تمام وقت و ۱۰۲۵ نیروی پاره وقت در این مجموعه فناور فعالیت می کنند. تیم‌های نوآور فعال در حل مسائل آینده بازاریابی از این خدمات بهره مند می شوند.

شرکت های شناخته شده خارجی مشتری خدمات شرکت‌های زیرمجموعه دی‌ان‌ای یونیون هستند و در حال حاضر زمینه استفاده شرکت‌های داخلی از این خدمات فراهم شده است.

آو با هدف سرعت دادن به پیشرفت و تحول آفرینی در صنعت بازاریابی دیجیتال شکل گرفته است. در حال حاضر با همراهی برندهای شناخته شده نیز کار شتابدهی ایده‌های نوآورانه را دنبال می‌کند.

بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای احداث این مجموعه فناور صورت گرفته است و در سال جاری نیز ۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد.

افزایش ظرفیت‌های فناورانه در حوزه مشاوره صنعت برق
معاون علمی و فناوری رئیس ‌جمهوری همچنین از شرکت موننکو بازدید کرد. این شرکت دانش‌بنیان فعالیت خود را در صنعت برق آغاز کرده است و در حوزه‌های مخابرات، نفت و گاز پتروشیمی دیسپاچینگ و فناوری اطلاعات فعالیت خدمات مهندسی مشاوره ارائه می‌کند و از یک دهه پیش صادرات به کشورهای خارجی را انجام می‌دهد.

ابن شرکت دانش‌ بنیان در پروژه‌های ملی بخش تحقیق و توسعه و مدیریت زمینه اشتغال بیش از یک هزار و ۲۰۰ نیروی انسانی را فراهم کرده است.

تولید ۵۸ هزار مگاوات نیروگاه، ۳۰ پروژه انرژی تجدیدپذیر و تولید پراکنده، ۲۶ پروژه زمین‌شناسی و معدن و بیش از ۲۴هزار کیلومتر خطوط انتقال و حضور در بیش از ۳۰درصد پروژه‌های فناورانه و صنعتی کشور از جمله فعالیت‌های این شرکت دانش بنیان است.