مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد تمدید شد

کیوسک خبر: سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تا فردا ۱۹ شهریور ماه خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه روز گذشته درخصوص اعلام رشته های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این به امروز برای انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که متقاضیان بتوانند تا پایان وقت فردا چهارشنبه۱۹ شهریور نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: تمامی متقاضیان آزمون فوق ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه روز گذشته به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند. همچنین آن دسته از داوطلبانی که قبلا نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد برگزار شد و نتایج اولیه این آزمون روز پنج‌شنبه، ۱۳ شهریور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و تعداد ۴۲۴ هزار و ۲۷۶ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مجاز به انتخاب رشته شدند.