• خانه
  • علم و دانش
  • معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از برگزیدگان خوارزمی تقدیر کرد

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از برگزیدگان خوارزمی تقدیر کرد

مراسم پایانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوی و منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر، سی و دومین جشنواره بین المللی خوارزمی نیز به پایان کار خود رسید. مراسم اختتامیه این رویداد با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از دانشمندان و پژوهشگران ایرانی و خارجی برگزار شد.

در این دوره از جشنواره هیات داوران سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی از بین ۳۸۲ طرح ارسالی به دبیرخانه این جشنواره در ۱۸ گروه تخصصی و در ۵ بخش پژوهش‌های بنیادی، کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، اختراع و نوآوری و طرح موفق در تولید ملی تعداد ۱۶ طرح داخلی و خارجی را به عنوان برگزیدگان نهایی جشنواره معرفی کردند. همزمان با مراسم اختتامیه این برگزیدگان معرفی شدند و جوایز خود را از ستاری و غلامی دریافت کردند.

همچنین در حاشیه این مراسم معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به همراه وزیر علوم از نمایشگاه طرح‌های برگزیده این جشنواره بازدید کردند.

جشنواره بین المللی خوارزمی همه ساله به همت سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران و به منظور شناسایی، معرفی و حمایت از مبتکران، فناوران و دانش پژوهان برجسته کشور در پژوهش های کاربردی، بنیادی، توسعه ای و نوآوری علمی برگزار می شود.