• خانه
  • علم و دانش
  • با سخنرانی آنلاین معاون علمی و فناوری رییس جمهوری؛ اینوتکس ۲۰۲۰ افتتاح می‌شود

با سخنرانی آنلاین معاون علمی و فناوری رییس جمهوری؛ اینوتکس ۲۰۲۰ افتتاح می‌شود

کیوسک خبر: نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس با حضور آنلاین سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری برگزار می‌شود. این رویداد بزرگ برای جذب سرمایه استارتاپ‌های حاضر در نمایشگاه تلاش می‌کند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مراسم افتتاحیه اینوتکس ۲۰۲۰ با سخنرانی آنلاین سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و سخنرانی‌ حضوری مهدی صفاری‌نیا رئیس پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سجاد فشمی دبیر نمایشگاه، در پارک فناوری پردیس معاونت علمی برگزار می‌شود.

بخشی از رویداد اینتوکس برای رعایت پروتوکل‌های بهداشتی به صورت مجازی برگزارمی‌شود. در بخش مجازی این رویداد، غرفه‌های سه بعدی در اختیار شرکت‌ها و استارتاپ‌های شرکت‌کننده قرار می‌گیرد. رویدادها و بخش‌های جانبی نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس نیز ۲۲ تا ۲۵ مردادماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

شرکت‌ها و استارتاپ‌های که غرفه‌های مجازی دریافت می‌کنند، می‌توانند در این غرفه‌ها، فیلم، عکس یا کاتالوگ، محصول و خدمات خود را به نمایش بگذارند.همچنین با بازدیدکنندگان مجازی خود گفتگو کنند.

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) طی هشت دوره خود، میزبان بیش از ۴۰۰۰۰ بازدید کننده متخصص و ۱۴۰۰ شرکت کننده غرفه دار از ۲۵ کشور مختلف بوده است.

این رویداد تلاش دارد تا از طریق گفتگو و شبکه‌سازی، سرمایه‌گذاران را با استارتاپ‌ها و ایده‌های نو و فناورانه آشنا کند. در این رویداد شرکت‌های فناور و فعالان استارتاپی آخرین دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند. محصولات، خدمات و ایده‌های مطرح شده با سرمایه‌گذاران در میان گذارده می‌شود. این مسئله باعث تقویت مالی زیست بوم نوآوری کشور می‌شود.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تلاش دارد با حمایت از ده‌ها رویداد مشابه در کشور، زمینه رونق بیشتر زیست‌بوم اقتصاد دانش‌بنیان را فراهم کند. بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و استارتاپ‌های موفق با استفاده از فرصت شرکت در رویدادهای کارآفرینی موفق شده‌اند تا زمینه رشد واحد اقتصادی خود را فراهم کنند.