۲۱۶ فوتی کرونا در شبانه روز گذشته/ شناسایی ۲۵۴۸ بیمار جدید

کیوسک خبر: سخنگوی وزارت بهداشت، از ثبت ۲۱۶ مورد فوتی کرونا در شبانه روز گذشته در کشور خبر داد.

سیما سادات لاری، بعد از ظهر شنبه یازدهم مرداد ۹۹، به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت و گفت: در شبانه روز گذشته ۲۵۴۸ مورد جدید ابتلاء به کرونا در کشور گزارش شده است.

وی افزود: بر همین اساس، تا کنون ۳۰۶ هزار و۷۵۲ نفر در کشور به این بیماری مبتلا شده‌اند.

لاری به آمار فوتی‌های کرونا در شبانه روز گذشته اشاره کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۶ مورد جدید فوتی داشته‌ایم که بر همین اساس، آمار فوتی‌های کرونا به ۱۶ هزار و۹۸۲ مورد رسیده است.

وی افزود: در همین حال، ۲۶۵ هزار و ۸۳۰ نفر از بیماران کرونا پس از اقدامات درمانی و مراقبتی، بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت، با اشاره به اینکه تعداد ۴۰۱۱ نفر از بیماران کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند گفت: تاکنون دو میلیون و ۴۸۲ هزار و۵۵۳ مورد تست تشخیصی کرونا در آزمایشگاه‌های مورد تأیید وزارت بهداشت انجام شده است.

وی افزود: استان‌های تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری ادامه داد: همچنین استان‌های آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم هم در وضعیت هشدار قرار دارند.