برنامه‌های قالیباف برای ایجاد تحول در مجلس

کیوسک خبر: نماینده مردم زابل در مجلس گفت: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس قالیباف پیشنهادات خود با چهار رویکرد مردمی سازی، شفاف سازی ، هوشمند سازی و کارآمد سازی را برای طرح تحول در مجلس اعلام کرد.

محمد سرگزی نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست غیرعلنی امروز (۲۷ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس امروز برای گفت وگو، هم اندیشی و برنامه ریزی با هدف ایجاد تحول در مجلس به عنوان الزام اولیه کارآمدسازی مجلس برای حل مسائل ملی و محلی جلسه غیرعلنی داشت.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه ۲۳ نماینده به طرح دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره لزوم اصلاحاتی در روند اجرایی و آیین نامه داخلی مجلس پرداختند تا مجلس بر اساس اولویت های اصلی، فرایندهای تقنینی و نظارتی را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه نمایندگان در ادامه به طرح نظرات خود درباره اولویت‌های موضوعی مجلس پرداختند تاکید کرد: در این جلسه همچنین حرکت بر مدار نقشه راهی که رهبر معظم انقلاب در پیام خود برای مجلس تعیین کردند و حل مسائل ملی و‌محلی مردم مورد تاکید نمایندگان قرار گرفت.

سرگزی با یادآوری صحبت های رئیس مجلس در نشست غیرعلنی گفت: در این جلسه رییس مجلس با تاکید بر اینکه ما تنها یک راه یعنی موفقیت مجلس در حل مسائل مردم پیش روی خود داریم، از نمایندگان خواست تا با نگاه و دقت بر روزهای در حال گذر تحول در مجلس را جدی بگیرند.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در تشریح جمع بندی جلسه غیرعلنی امروز مجلس افزود: در این جلسه قالیباف پیشنهادات خود با چهار رویکرد مردمی سازی، شفاف سازی ، هوشمند سازی و کارآمد سازی را برای طرح تحول در مجلس اعلام کرد. نگاه از پایین به بالا برای مساله یابی و قانون گذاری ونظارت حل مسائل مردم از دیگر تاکیدات رئیس مجلس بود. قالیباف در پایان خاطرنشان ساخت برای هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی به منظور ایجاد تحول در مجلس، گروه های کاری تشکیل و پیشنهادهای اصلاحی برای اصلاح آیین نامه داخلی، ساختارها و رویکردهای مجلس ارائه شود.