تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

کیوسک خبر: یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولین اجرایی کشور را قرائت کرد.

سیدمحسن دهنوی در ابتدای جلسه علنی نوبت عصر امروز یکشنبه (۱۳ آذرماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم نوسازی و تجهیز مدارس در شهرستان های لاهیجان و سیاهکل.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم به رئیس جمهور: لزوم برخورد وزارتخانه ورزش با ورزشکاران هنجارشکن.

ابراهیم رضایی نماینده دشتستان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت جهاد.

محمدرضا احمدی نماینده رشت به وزیر آموزش و پرورش: لزوم رسیدگی به وضعیت نامناسب و کمبود امکانات آموزشی مدارس به ویژه در استان گیلان، به وزیر تعاون مبنی بر ضرورت احداث ساختمان بازنشستگان تامین اجتماعی استان گیلان و شهرستان رشت.

پرویز اوسطی نماینده قروه به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در شروع عملیات اجرایی ساخت پایگاه امداد جاده ای هلال احمر قروه.

مهدی عسگری نمایناه کرج به وزیر ورزش: ضرورت تسریع در احداث خانه جوانان کلانشهر کرج و فردیس.

مهدی شریفیان نماینده تهران به وزیر امور خارجه: ضرورت پاسخدهی قاطع به اقدامات مداخله جویانه فرانسه و آلمان در امور داخلی کشور.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم به وزرای امور اقتصادی و جهاد کشاورزی: لزوم جایگزینی پول ملی با دلار در مبادلات جهانی از جمله با کشورهای روسیه، چین، پاکستان و هند، به وزیر امور خارجه مبنی بر لزوم جایگزینی پول ملی با دلار در مبادلات با سایر کشورها، به وزیر صمت مبنی بر لزوم ارائه گزارش شفاف از نحوه مدیریت شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران، به رئیس جمهور در خصوص  لزوم رعایت در عدالت توزیت آرد یارانه ای.

کمال حسین پور نماینده پیرانشهر به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تسریع در نوسازی و تجهیز مدارس بسیار نامناسب دو شهرستان سردشت و پیرانشهر، ضرورت جمع آوری و جایگزینی مدارس کانکسی در دو شهرستان سردشت و پیرانشهر، به وزیر راه مبنی بر ضرورت بهسازی، زیرسازی و آسفالت راه های روستاهای و بین شهری دو شهرستان سردشت و پیرانشهر.

بهزاد رحیمی نماینده سقز به وزرای امور اقتصادی و صمت: لزوم کاهش سود ۱۸ درصدی بانک ها و تولیدکنندگان لوازم خانگی در طرح جهاد کالا و اجرای قانون تسهیل ازدواج و طرح جوانی جمعیت.

جعفر قادری نماینده شیراز به وزرای امور اقتصادی و دادگستری: لزوم جلوگیری از تضییع حق سهامداران خرد شرکت زنجیره ای فروشگاه های رفاه.

مهدی شریفیان نماینده تهران به وزرای دفاع و صمت: ضرورت بارگیری ظرفیت های علمی نیروهای مسلح در تولید فناوری خودرو.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان به وزیر فرهنگ و ارشاد: لزوم تسریع در تکمیل ساختمان تالار مرکزی کرمان تا پایان سال جاری، به وزیر نفت منبی بر لزوم افزای توجه به جایگاه سوخت جهت جلوگیری از قاچاق سوخت.

محمدحسن آصفری نماینده اراک به وزیر صمت: لزوم تدبیر برای جلوگیری از افزایش قیمت فوم، به وزیر نفت مبنی بر لزوم جلوگیری از افزایش قیمت گاز ال پی جی و کپسول های خانگی در کشور.

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر صمت: ضرورت تسریع در برگزاری انتخابات اصناف اتاق اصنفاه اصفهان.

غلامعلی کوهساری نماینده رامیان به رئیس جمهور: لزوم انتقال سایت دفن زباله آزادشهر به مکانی دیگر.

عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر به وزیر ورزش: لزوم توزیع عادلانه امکانات و زیرساخت های ورزشی در مناطق محروم به خصوص ایرانشهر.

علیرضا ورناصری نماینده مسجد سلیمان به وزیر بهداشت: ضرورت تسریع در رسیدگی به گرانی و کمبود دارو در سطح کشور و لزوم برخورد با محتکرین و دلالان دارو.

کمال حسین پور به وزیر بهداشت: لزوم جدیت در حذف مافیای دارو و تسریع در ساماندهی بازار داروی کشور.