دانش‌بنیان‌های صادراتی گرد هم جمع می‌شوند

کیوسک خبر: دانش‌بنیان‌های صادراتی چهارم اسفندماه امسال میهمان سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری می‌شوند. میهمانی که قرار است با حضور در این جمع، هم با دستاوردها و مشکلات آن‌ها آشنا شود و هم از برگزیدگان صادراتی تقدیر کند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری روزهای ابتدایی آخرین ماه سال ۹۸ را به حضور در نشست شرکت‌های دانش‌بنیان صادراتی اختصاص داده است. نشستی که قرار است با ارائه نهادهای مالی، توسعه‌ای و حمایتی، پرسش و پاسخ شرکت‌ها و تقدیر از صادرکنندگان برتر برگزار شود.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از پیش‌قراولان ایجاد و توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان است و این مهم را در بطن زیست‌بوم فناوری و نوآوری با همکاری همه بازیگران این عرصه به پیش برده است. به گونه‌ای که در کنار فراهم شدن بازار فروش این محصولات در داخل کشور، برخی دانش‌بنیان‌های داخلی توانسته‌اند به بازارهای بین‌المللی هم رخنه کنند.

حضور آن‌ها در بازارهای جهانی یکی از افتخارات زیست‌بوم فناوری و نوآوری در کشور است. بر همین مبنا، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، ۴ اسفندماه سال جاری با حضور در نمایشگاه بین‌المللی تهران و در جمع شرکت‌های دانش‌بنیان صادراتی از برترین‌های آن‌ها تقدیر خواهد کرد.

در این نشست مسوولان و مدیران مرتبط با حوزه صادرات کشور از جمله رئیس سازمان توسعه تجارت، مدیر عامل بانک توسعه صادرات، مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات، نائب رئیس اتاق بازرگانی و نیز مسولان صندوق نوآوری و شکوفایی و وزارت امور خارجه هم حضور خواهند داشت.

در حاشیه این نشست، دو تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان توسعه تجارت و اتاق بازرگانی با هدف توسعه زیرساخت‌های صادرات دانش‌بنیان منعقد می‌شود.

علاقه‌مندان حضور در این نشست می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۶۳۱۰۳۳۱۵ و ۶۳۱۰۳۳۱۳ تماس بگیرند.