بازی کردن استقلال در خارج از ایران قابل پذیرش نیست/بازیکنان انگیزه زیادی دارند

کیوسک خبر: سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از برگزاری دیدار تیمش مقابل «الکویت» در خارج از ایران، گفت: دلیل قانع‌کننده‌ای برای خودم و بازیکنان استقلال پیدا نکردم که چرا بازی باید در خارج از ایران برگزار شود.

فرهاد مجیدی با حضور در نشست خبری قبل از دیدار با الکویت گفت: قبل از صحبت درباره بازی می‌خواهم یک نکته را بگویم؛ تا این لحظه که در نشست خبری حضور دارم، دلیل قانع‌کننده‌ای برای خودم و بازیکنان استقلال پیدا نکردم که چرا بازی باید در خارج از ایران برگزار شود. با همه احترامی که برای AFC قائل هستم و در همه عمر فوتبالی خود خاطره خوبی از این کنفدراسیون دارم که همواره به دنبال صلح و دوستی است اما برای من قابل پذیرش نیست که استقلال خارج از ایران بازی کند. به نظر AFC احترام می‌گذاریم و به خاطر هواداران به میدان می‌رویم و امیدوارم در این دیدار موفق شویم.

او در ادامه اظهار کرد: استقلال با تیم‌های هم‌گروه خود فرق دارد. ما دو بار قهرمان آسیا شدیم و تفاوت ما این است که اگر تیم‌های هم‌گروه در کشورهای مختلف بازی کنند، همیشه استادیوم خالی است اما ما بهترین تماشاگران را داریم و همیشه حداقل ۵۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند. من دوستان خوب اماراتی و قطری دارم و آنها همیشه از خاطرات خوب آزادی صحبت می‌کنند. فدراسیون فوتبال آسیا نمی‌تواند تماشاگران ما را نادیده بگیرد و امروز اگر اینجا هستیم به دلیل هواداران است.

سرمربی استقلال درباره بحث آماده‌سازی این تیم برای این مسابقه گفت: در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم. چند جلسه به دلیل برف تمرین نداشتیم اما تیم آماده است و بازیکنان انگیزه زیادی برای این دیدار دارند و امیدوارم با برد بازی را به اتمام برسانیم.

او در واکنش به مشکل آبی‌ها برای پرواز به دبی و تأخیر هشت‌ساعته در این مسیر اظهار کرد: هر چیزی که بوده، گذشته است و ما اکنون اینجا هستیم و به بازی فردا فکر می‌کنیم.

مجیدی در پایان صحبت‌های خود گفت: از فدراسیون فوتبال امارات تشکر می‌کنم که امروز در فرودگاه و مسیر حضور در هتل میزبانی خوبی از ما داشتند.