• خانه
  • سیاسی
  • مجلس
  • آمریکای جنایتکار منتظر انتقام سختی باشد/ شهادت سردار سلیمانی موجب وحدت می‌شود

آمریکای جنایتکار منتظر انتقام سختی باشد/ شهادت سردار سلیمانی موجب وحدت می‌شود

کیوسک خبر: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای با محکوم کردن جنایت تروریستی و ضد بشری آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی تاکید کرد که آمریکای جنایتکار باید با این اقدام وحشیانه و ناجوانمردانه منتظر انتقامی سخت باشد.

متن بیانیه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به شرح زیر است:

«کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جنایت تروریستی و ضد بشری آمریکا در به شهادت رساندن سردار مبارزه با تروریسم را به شدت محکوم نموده و شهادت مجاهد خستگی ناپذیر سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را به جهان اسلام، محور مقاومت و ملت شریف ایران تبریک عرض می کند و فقدان یار و یاور همیشگی رهبر معظم انقلاب و خادم ملت های مستضف را تسلیت می گوید.

آمریکای جنایتکار با این اقدام وحشیانه و ناجوانمردانه باید منتظر انتقامی سخت باشد و قطعاً شجره طیبه حاج قاسم سلیمانی آنقدر ثمر داده که میلیون ها جوان مؤمن و انقلابی در جهان اسلام منتقم او خواهند بود و منتظر اقدام جمهوری اسلامی نخواهند ماند.

آمریکا، صهیونیسم و استکبار جهانی بداند که حاج قاسم سلیمانی، میلیون ها قاسم دیگر را پرورانده که آنها در جهان اسلام پرچم فروپاشی آمریکا و تروریسم را به دوش خواهند کشید.

دشمنان، معاندان و قدرت های سلطه گری مثل آمریکا بدانند که شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب وحدت و انسجام داخلی محور مقاومت و ترس و وحشت دائمی آمریکایی ها در منطقه خواهد شد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بررسی های دقیق تحولات، راه کارها و باید و نبایدهای خود را هماهنگ با شورای عالی امنیت ملی تقدیم خواهد کرد تا با هماهنگی کامل آمریکا را در دستیابی به اهداف شوم خود با ناکامی روبرو کند.»