محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های دانلود شده در جهان

کیوسک خبر: گزارش‌های جدیدی منتشر شده است که نشان دهنده محبوب‌ترین اپلیکشن‌های دانلود شده از فروشگاه‌های آنلاین نرم‌افزاری در سومین فصل از سال جاری میلادی است.

هر از گاهی آمار و گزارش‌های متعددی از سوی کارشناسان فعال در مؤسسات تحقیقاتی و آماری منتشر می‌شود که نشان می‌دهد محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های دانلود شده در فروشگاه‌های آنلاین گوگل پلی استور و اپ استور اپل از کدام دسته بندی‌های موجود در این پلتفرم‌ها بوده‌اند.

بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی سنسور تاور، با مرور مختصری بر این اپلیکیشن‌ها که به ترتیب با بیشترین تعداد دفعات دانلود در پلتفرم‌های مذکور رکورد محبوب ترین برنامه‌ها برای کاربران را در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ میلادی به نام خود به ثبت رسانده‌اند، می‌توان دریافت که کاربران موبایل این روزها بیشترین تمایل را به دانلود و استفاده از برنامه‌های پیام رسان، شبکه های اجتماعی، موزیک، سرگرمی و نرم افزارهای کاربردی دارند.

نمودار زیر به ترتیب محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های دانلود شده را توسط کاربران در هر دو پلتفرم فروشگاه‌های اپ استور اپل و گوگل پلی استور نشان می‌دهد:

محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های دانلود شده در جهان

واتس اپ (Whatsapp)

تیک تاک (TikTok)

فیس بوک مسنجر (Facebook messenger)

فیس بوک (Facebook)

اینستاگرام (Instagram)

فیس اپ (FaceApp)

لایکی (Likee)

شر ایت (shareIt)

یوتیوب (Youtube)

اسنپ چت (Snapchat)

یو سی برازر (UC Browser)

نتفلیکس (Netflix)

اسپاتیفای (Spotify)

ویش (Wish)

میکس آرت (MixArt)

یوتیوب موزیک (Youtube Musix)

اوبر (Uber)

وی میت (VMate)

آمازون (Amazon)

تلگرام (telegram )