بازگشت دوباره سارق آزادی مشروط به زندان

رئیس کلانتری از دستگیری سارق حرفه ای خودرو خبر داد و گفت: متهم هنگام تردد با خودروی سرقتی و حمل سلاح گرم دستگیر شد.

به گزارش کیوسک خبر، سرهنگ مجتبی سهرابی منش به مهر گفت: شب گذشته ماموران انتظامی گشت کلانتری ۱۰۱ تجریش هنگام گشت زنی در محدوده میدان تجریش به رفتار راننده یک دستگاه خودروی سواری هیوندا که به طرز مشکوکی در کنار میدان ایستاده بود، مشکوک می شوند.

این مقام انتظامی بیان داشت: دراستعلام پلاک انتظامی خودرو، مشخص می شود که خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت را دارد که بلافاصله تیم گشت کلانتری برای دستگیری راننده خودرو و توقیف خودرو اقدام می کنند.

وی تصریح کرد: راننده خود در تحقیقات پلیسی اظهار داشت خودرو متعلق به یکی از دوستانش است و از سرقتی بودن آن بی اطلاع بوده و می داند که خودرو متعلق به همسر دوستش است.

سهرابی منش افزود: در بررسی های بیشتر، ماموران موفق شدند یک قبضه سلاح گرم از صندوق عقب خودروی سرقتی کشف کنند که در این مرحله نیز متهم اظهار داشت که سلاح گرم را به امانت به عنوان تضمین پرداخت مبلغ ۲ میلیون تومان از یکی از دوستانش دریافت کرده است که در صورت استرداد این مبلغ، سلاح گرم را به وی عودت دهد و از ممنوع بودن آن بی اطلاع است.

کلانتر محله تجریش ابراز داشت: متهم به همراه اموال کشف شده برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری ۱۰۱ تجریش منتقل که در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم پیش تر به جرم سرقت یک دستگاه خودرو در منطقه آبعلی دستگیر شده و با گذران ۲ سال در زندان با دستور قضائی آزادی مشروط به تازگی از زندان رها شده است.

وی اضافه کرد: متهم پس از تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی و با دستور قضائی دوباره روانه زندان شد.