• خانه
  • حوادث
  • جانشین رئیس پلیس آگاهی پایتخت: باند سارقان مامورنما در پایتخت متلاشی شد/تسلط به ۵ زبان

جانشین رئیس پلیس آگاهی پایتخت: باند سارقان مامورنما در پایتخت متلاشی شد/تسلط به ۵ زبان

جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران، از انهدام باند سارقان مامورنما در پایتخت خبر داد.

به گزارش کیوسک خبر سرهنگ داوود فرد، روز شنبه در نشست خبری انهدام بزرگ ترین باند سرقت مامور نماهای میلیاردی، گفت: از ابتدای سال اتباع خارجی به مراکز انتظامی اعلام می‌کردند که از سوی چند مامورنما مورد سرقت قرار می‌گرفتند.

وی افزود: اکیپ ویژه‌ای مسئول این موضوع شدند و در مجموع موفق شدیم که اعضا این باند که ۷ نفر در قالب ۳ باند بودند را شناسایی کنیم.

سرهنگ فرد ادامه داد: هر ۷ نفر شناسایی و دستگیر شدند و به تمامی سرقت های رخ داده اقرار کردند و تمامی سرقت‌هایی که انجام داده بودند کشف شدند و ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال ارزش گذاری شده است.

جانشین پلیس آگاهی فاتب گفت: مالباختگان سوری، عراقی و ترکیه‌ای هستند و امکان می‌دهیم از تبعه‌های مختلف هم این گروه سرقت انجام داده باشند.

وی افزود: شگرد این باند هم به این صورت بوده است که به راننده می‌گفتند شما داعشی هستی و باید خودرو بازرسی شود و بعد اقدام به سرقت می‌کردند.

جانشین پلیس آگاهی گفت: این باند به ۵ زبان تسلط دارند و سابقه دار هم بوده‌اند حتی یک نفر از این باند در ترکیه سابقه کیفری داشته است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد در استان‌های دیگر هم این باند در حال فعالیت بوده‌اند، استان‌هایی که اتباع و توریست‌ها رفت و آمد داشتند.