• خانه
  • فوتبال ايران
  • کالدرون: می‌دانستم بدون خلیل‌زاده و حسینی ریتم بهتری خواهیم داشت/ به خاطر علیپور خوشحالم

کالدرون: می‌دانستم بدون خلیل‌زاده و حسینی ریتم بهتری خواهیم داشت/ به خاطر علیپور خوشحالم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش بدون حضور خلیل‌زاده و حسینی خوب بازی کرده است.به گزارش کیوسک خبر، گابریل کالدرون بعد از پیروزی پرگل تیمش مقابل شاهین بوشهر گفت: در طول نود دقیقه بهترین تیم زمین بودیم و به خاطر گل‌هایی که زدیم، خوشحال هستیم. به خاطر علی علی‌پور خوشحالم چرا که نیاز داشت این گل‌ها را بزند و اعتماد به نفس خود را به دست بیاورد. از تماشاگران پرسپولیس تشکر می‌کنم که صبور بودند تا بازیکنان به آمادگی برسند.

سرمربی پرسپولیس درباره نیمکت نشینی شجاع خلیل زاده و سید جلال حسینی ادامه داد: همیشه مسئولیت تصمیماتم را بر عهده می‌گیرم. بازیکنانی که گفتید مهم هستند اما مصدومیت داشتند. به همین دلیل کسانی را بازی دادم که ریتم بهتری داشتند. بابت رفتار این دو بازیکن تبریک می‌گویم که به منافع تیم خودشان فکر می‌کنند. به خصوص سید جلال حسینی که در صورت نیمکت‌نشینی هم از تیم حمایت می‌کند.

وی در واکنش به این سوال که پیروزی پنج بر صفر را حاصل کار تیمش می‌داند یا ضعف شاهین بوشهر، گفت: ما شایستگی این پیوزی را داشتیم. از دقیقه نخست بازی به حریف فشار آوردیم. تیمم بازی گروهی را به نمایش گذاشت. این اتفاق موضوعی است که از ابتدا آن را دنبال می‌کنم. بازیکنان می‌دانستند خواسته من چیست و آن را ارائه کردند. در نیمه نخست تیم خوب بازی کرد و عملکرد ساده‌ای داشت و به تیم حریف شانسی نداد.

کالدرون خاطرنشان کرد: در نیمه دوم حیف چند موقعیت داشت که نشان داد اگر به حریف فشار نیاوریم جلو می‌کشد و کارمان را سخت می‌کند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اظهارات برانکو مبنی بر اینکه کالدرون نیازمند زمان بیشتری است، اظهار کرد: او مربی بزرگی است و متوجه شرایط است. ما امروز بهترین بازی خودمان را انجام دادیم. ما به زمان نیاز داشتیم و هر چه بیشتر زمان بگذرد، باز هم این بازی‌ها را از ما می‌بینید. من می‌دانم چه می‌خواهم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم که امروز بازی خوبی انجام دادند.

وی درباره استقبال پرشور بوشهری‌ها از این تیم که موجب دردسرهایی در ورود این تیم به هتل شد، گفت: به خاطر لطف و اشتیاق مردم از آن‌ها تشکر می‌کنم اما ما در برنامه ریزی توقع چنین استقبالی نداشتیم و برای همین ناهماهنگی هایی به وجود آمد. امروز می‌دانستیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و برنامه‌ریزی بهتری داشتیم. لطف مردم ممنون هستم و امیدوارم در آینده با برنامه ریزی بهتر دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس درباره جو استادیوم شهر بوشهر یادآور شد: جو استادیوم عالی بود. از مردم بوشهر ممنون هستم. ما اگر همیشه این طور بازی کنیم می‌توانیم گل‌های بیشتری بزنیم. از قبل نمی‌دانیم چند گل می زنیم اما به پرسپولیس اطمینان دارم. ما امروز به حریف هیچ فرصتی ندادیم.(منبع:ایسنا)