“کمال “مظهر نیت های پاک است

به گزارش کیوسک خبر، در نخستین روز مهرماه؛ زنگ آغاز سال تحصیلی توسط سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مجتمع آموزشی کمال به صدا در آمد.    

                                                                                                                                                                                                                                                     

سورنا ستاری در جمع دانش آموزان کمال گفت: چهار سال از بهترین و شیرین ترین روزهای زندگی من در “کمال” گذشت. البته آن زمان امکانات مدرسه همچون این روزها نبود.

وی با بیان اینکه “کمال “نتیجه نیت های انسان های پاک است، افزود: نیت پاک افرادی همچون ایت الله طالقانی مهندس بازرگان و دکتر سحابی که این مرکز را تاسیس کردند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور  با اشاره به اینکه کمتر مدرسه ای در این شهر از وجود و معلمانی همچون شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی بهره برده است، اضافه کرد: این شهیدان با حضور خود در کمال روح پاکی ومعنویت به آن هدیه دادند.

وی در خصوص اینکه کسب رتبه برتر کنکور چیزی نیست که این مرکز آموزشی به دانش آموزان یاد می دهد، ادامه داد: گرچه همواره رتبه های برتر کنکور از این مرکز بوده اند. همانطور که وقتی از کمال به دانشگاه صنعتی شریف رفتم بسیاری از هم کلاسی های من نیز در آنجا همراهم بودند.

ستاری در پایان خاطر نشان کرد: آینده، کنکور و دانشگاه نیست و این ضعف سیستم آموزشی کشور است. مدارس باید مهارت چگونه زندگی کردن و موفقیت را نیز آموزش دهند.