مصطفوی:کنفدراسیون فوتبال آسیا با باشگاه‌های ایرانی شوخی ندارد

به گزارش کیوسک خبر ، رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ فوتبال گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا با هیچ باشگاهی شوخی ندارد و به طور حتم اگر الزاماتی که تعیین کرده‌اند، رعایت نشود با خطر حذف روبه‌رو خواهند شد.«داریوش مصطفوی»  در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: فردا «یکشنبه» کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای تشکیل جلسه خواهد داد تا نسبت به تیم‌های ایرانی شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا رسیدگی کند.

وی افزود: به طور حتم پرونده‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا مشخص شود چه باشگاه‌هایی اقدامات لازم را برای صدور مجوز حرفه‌ای لیگ قهرمانان آسیا انجام داده‌اند.

رییس اسبق فدراسیون فوتبال آسیا خاطرنشان کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا با هیچ باشگاهی شوخی ندارد و به طور حتم اگر الزاماتی که تعیین کرده اند، رعایت نشود با خطر حذف روبه‌رو خواهند شد.

مصطفوی تصریح کرد: در روزهای اخیر شنیده‌ام باشگاه استقلال هنوز بدهی خود را به برخی و مربیان و بازیکنان اسبق خود پرداخت نکرده است و امیدوارم هرچه سریعتر این مشکل برطرف شود تا آنها با خیال راحت بتوانند خود را برای حضوری پر قدرت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند.

وی تاکید کرد: همه خصوصیات اخلاقی مرا می‌شناسند و به خوبی می‌دانند برای من استقلال یا پرسپولیس یا هیچ تیم دیگری تفاوتی ندارد. من در زمانی که رییس فدراسیون فوتبال بودم این موضوع را بارها ثابت کردم.

رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ در پایان گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا از فدراسیون فوتبال تعهد کتبی گرفته است تا به مقرراتی که وضع کرده، احترام گذاشته و آن را عملی کنیم و امیدوارم باشگاه‌های ایرانی این شرایط را درک کنند.