ده کشته و مجروح در درگیری‌ها فوتبالی هندوراس!

به گزارش “کیوسک خبر“، پیش از برگزاری دیدار دو تیم موتاگوا و اولیمپیا در کشور هندوراس، شورش و خشونت بین هواداران دو تیم بالا گرفت و این درگیری‌ها در نهایت به کشته شدن سه نفر و زخمی شدن ده نفر منجر شد.آنطور که ورزش۳ نوشته خشونت از آنجا آغاز شد که وقتی اتوبوس بازیکنان موتاگوا به سمت استادیوم ملی شهر تگوسیکالپا در حال حرکت بود این اتوبوس در مسیر با سنگ مورد حمله قرار گرفت که به زخمی شدن سه نفر از بازیکنان تیم انجامید. این سه بازیکن بعد از مدتی به بیمارستان اعزام شده و به دلیل جراحت از ناحیه صورت تحت مداوا قرار گرفتند.

بعد از آن بود که درگیری بین هواداران دو تیم چه در داخل استادیوم و چه بیرون از استادیوم آغاز شد. مسئولین هندوراسی با بالا گرفتن شدت درگیری‌ها مجبور به لغو این مسابقه شدند و پلیس برای متفرق کردن جمعیت از گاز اشک‌آور استفاده کرد.

سخنگوی بیمارستان دولتی شهر به رویترز گفت:” در خشونت‌های امروز سه نفر کشته شدند و هفت نفر هم به دلیل برخورد گلوله و ضربات چاقو بستری هستند. یکی از مجروحین یک پسربچه است و سه نفر هم در وضعیت بحرانی به سر می‌برند”.

باشگاه مواتاگوا این حوادث را منزجرکننده خواند و هولیگان‌های افراطی هوادار باشگاه اولیمپیا را مسئول درگیری‌ها دانست که با حمله به اتوبوس شروع‌کننده ماجرا بوده‌اند. دولت هندوراس احتمال به تنش کشیده شدن این مسابقه را می‌داد و ۵هزار نیروی پلیس از قبل برای حفظ نظم در جریان برگزاری این مسابقه بسیج شده بودند.