یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ حذف ذوب آهن در شب اشتباهات مرگبار

دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری ۴ – ۳ الاتحاد عربستان مقابل ذوب آهن ایران به پایان رسید.

به گزارش کیوسک خبر ، تیم ذوب آهن ایران در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه قطر میزبان الاتحاد عربستان بود.
شاگردان منصوریان که بازی رفت را ۲ یک به نماینده عربستان واگذار کرده بودند در بازی برگشت به امید جبران نتیجه بازی رفت و صعود به یک چهارم نهایی وارد زمین شدند.
در نیمه اول ذوب آهن بازی را خوب شروع کرد و موقعیتهایی هم برای گلزنی داشت اما در ادامه حریف بازی را در دست گرفت و چندین خطر روی دروازه ذوب آهن ایجاد کرد و در دقیقه ۴۵ امیلیانو ووچیو گل اول الاتحاد را وارد دروازه ذوب آهن کرد.
در نیمه دوم بدشانسی گریبان ذوب آهن و منصوریان را گرفت و احسان پهلوان و امیر ارسلان مطهری به علت مصدومیت از زمین خارج شدند و دو تعویض اجباری حاصل این مصدومیت ها بود.
در دقیقه ۵۴ خیمینز به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و بازی مساوی شد ولی بلافاصله اشتباه وحشتناک محمدباقر صادقی در دفع توپ تمام رشته های منصوریان را پنبه کرد.
پس از گل دوم الاتحاد شیرازه ذوب آهن از هم پاشید و ۲ بار دیگر الاتحاد توسط رومارینیو دروازه ذوب آهن را باز کرد.
نماینده کشورمان که شانس صعود را از دست رفته میدید برای کم کردن فاصله تلاش کرد و ۲ بار توسط هادی محمدی و کریستانتوس دروازه نماینده عربستان را باز کرد تا این بازی در نهایت با برتری ۴ – ۳ الاتحاد عربستان به پایان برسد و تنها نماینده کشورمان در مجموع ۲ بازی ۶ – ۴ شکست خوردو از گردونه رقابتها حذف شد.