پیشنهادی تازه برای ساخت مدارس جدید در پایتخت

به گزارش کیوسک خبر به نقل از خانه ملت، رییس شورای شهر تهران می‌گوید پیشنهادی برای ساخت مدارس جدید در پایتخت مطرح است که تأمین زمین با شهرداری باشد، تخصیص پول و اعتبار با استانداری و تأمین کادر با آموزش و پرورش.

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران درباره مدارس فرسوده و تخریبی در شهر تهران گفت: همیشه در فصل بودجه‌نویسی در مجلس، تهران را به عنوان یک شهر برخوردار در نظر می‌گرفتند اما از آنجا که آموزش و پرورش تهران جزو شهرداری نیست و ذیل وزارتخانه مربوطه قرار دارد، لذا بودجه‌هایی که برای توسعه آموزش و پرورش به ویژه مدارس فرسوده پایتخت اختصاص داده می‌شد، کم بوده است.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به احتیاج آموزش و پرورش به کمک دیگر نهادها، افزود: در شورای آموزش و پرورش پیشنهاد داده شد با کمک آموزش و پرورش، استانداری، فرمانداری و شهرداری تعداد زیادی مدرسه در تهران ساخته شود.

وی ادامه داد: شهرداری همیشه برای شهر مدرسه‌هایی ساخته و کمک زیادی کرده است؛ من پیشنهاد دادم تأمین زمین مدارس با شهرداری باشد، استانداری و دولت پول و اعتبار بدهند و آموزش و پرورش هم کادر مدارس را تأمین کند.

محسن هاشمی گفت: این امر در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مطرح شده و در حال سازماندهی است تا شعار “هر سال، هر منطقه، یک مدرسه” محقق شود./

پایان پیام