• خانه
  • حوادث
  • ویزیت بیش از ۳۰۰۰ نفر توسط تیم عملیات ویژه اورژانس

ویزیت بیش از ۳۰۰۰ نفر توسط تیم عملیات ویژه اورژانس

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه ۳۰۰۰ نفر در مناطق سیل‌زده استان لرستان به وسیله تیم عملیات ویژه اورژانس ویزیت شده‌اند از اعزام پزشکان این تیم به خوزستان خبر داد.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس در تشریح فعالیت تیم عملیات ویژه اورژانس در مناطق سیل‌زده اظهار داشت: این تیم شامل پزشکان متخصص، پرستار و تکنسین‌های اورژانس است که چهار روز قبل به مناطق سیل‌زده استان لرستان اعزام شدند.

وی افزود: در این بازه زمانی ۳۵۰۰ نفر از مردم مناطق سیل‌زده به وسیله این تیم عملیاتی معاینه و درمان شدند و همچنین ۴۳۵ نفر برای طی کردن مراحل درمانی به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها انتقال یافتند.

خالدی تصریح کرد: این تیم متشکل از ۴۰ نفر بوده که با توجه به اینکه راههای دسترسی بسیاری از روستاها قطع شده بود خود را به این مناطق رسانده و خوشبختانه با تلاش این افراد مناطق سیل‌زده استان لرستان از نظر اورژانس پیش‌بیمارستانی به حالت عادی برگشته است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در پایان با بیان اینکه ۲۰ نفر از افراد این گروه برای خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان خوزستان در حال اعزام هستند، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم خدمات لازم را به مردم این مناطق نیز ارائه دهیم.