۳۱ شهریور ۱۴۰۰، آخرین مهلت برای افراد جامانده از ثبت نام کتاب درسی

کیوسک خبر: افراد جامانده از ثبت نام کتاب درسی می‌توانند تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ نسبت به ثبت نام کتاب درسی خود اقدام کنند.

بنابر اعلام بانک کتاب مارکا، برای ثبت نام کتاب درسی باید به سامانه سفارش کتاب مراجعه و فرم مربوط به اطلاعات شخصی و پایه تحصیلی دانش‌آموز را پر و هزینه کتاب را به صورت آنلاین پرداخت کرد. چنانچه مدارس یا دانش‌آموزان پیش از این موفق به ثبت نام کتاب درسی نشده‌اند می‌توانند تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ نسبت به ثبت نام فردی و گروهی اقدام کنند. در ادامه نحوه خرید کتاب درسی به صورت آزاد را نیز بطور کامل شرح می‌دهیم.

آموزش ثبت نام جاماندگان کتاب درسی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

دانش‌آموز جامانده از ثبت نام کتاب درسی می‌تواند طبق مراحل زیر کتاب درسی خود را ثبت سفارش کند.

۱.برای ثبت نام کتاب درسی ابتدا باید وارد سایت سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی شوید.
۲.سپس گزینه ثبت سفارش مخصوص دانش‌آموزان را کلیک کنید.
۳.در مرحله بعد در بخش منو روی گزینه ورود دانش‌آموزان را کلیک کنید.
۴.در مرحله بعد باید کد ملی و شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز را وارد کنید.
۵.در مرحله‌ی بعد ابتدا روی گزینه‌ی فروش و توزیع مواد آموزشی کلیک کرده و گزینه ورود به سامانه فروش را انتخاب کنید.
۶.در صفحه‌ی بعد باید اطلاعات پستی مدرسه خود را ثبت کنید.
۷.در مرحله بعد شماره دانش‌آموز یا والدین را باید وارد کنید.
۸.در صفحه بعد سال و رشته تحصلی خود را باید در فرم وارد کنید.
۹.در نهایت اطلاعاتی که وارد کرده‌اید به شما نمایش داده می‌شود که با انتخاب گزینه ثبت و ادامه باید هزینه کتاب درسی مورد نظر خود را به‌صورت آنلاین پرداخت کنید.
توجه داشته باشید که برای پرداخت آنلاین باید از کارت بانکی استفاده کنید که رمز پویا برای آن قبلاً فعال بوده باشد.

ثبت نام کتاب درسی برای کدام مقاطع تحصیلی است؟

پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی و پایه‌های هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم که پیش از این به هر دلیلی نتوانسته‌اند ثبت نام کتاب درسی خود را انجام دهند تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ می‌توانند نسبت به ثبت نام کتاب درسی خود اقدام کنند.

بعد از ۳۱ شهریور کتاب درسی خود را چگونه تهیه کنیم؟

دانش آموزان جامانده از ثبت نام کتاب درسی چنانچه تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه موفق به ثبت نام کتاب درسی نشدند می توانند در فروشگاه کتاب مارکا کتاب نسبت به خرید کتاب درسی آزاد خود اقدام کنند. در مارکا کتاب می‌توانید کتاب درسی خود را در سراسر ایران به‌صورت اینترنتی ثبت سفارش کرده و درب منزل تحویلی بگیرید.

زمانبندی توزیع کتاب مدرسه به دانش‌آموز

توزیع کتاب‌های تحصیلی دانش‌آموزان در مدرسه از تاریخ ۱۰ شهریور آغاز و ۱ مهر ۱۴۰۰ پایان می‌یابد. در بازه تاریخ فوق می‌توانید جهت دریافت کتاب درسی خود ابتدا با مدرسه خود تماس گرفته و پس از اطمینان از توزیع کتاب، نسبت به دریافت کتاب‌های درسی خود اقدام کنید.
لازم به ذکر است که دانش‌آموزانی که از طریق بانک کتاب مارکا کتاب نسبت به ثبت نام کتاب درسی خود اقدام کرده‌اند در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانند کتاب درسی خود را درب منزل خود دریافت کنند.

خرید کتاب درسی و کمک درسی از مارکا کتاب

مارکا کتاب بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی خرید کتاب درسی و کمک درسی از مقطع پیش دبستانی تا دانشگاه است. ممکن است که در طول سال تحصیلی کتاب درسی خود را گم کنید و یا به هر دلیلی نیاز داشته باشید که کتاب درسی دیگری را تهیه کنید، در این خصوص می‌توانید برای خرید کتاب درسی خود از فروشگاه مارکا کتاب اقدام کنید.
دانش آموزان جامانده از ثبت نام کتاب درسی چنانچه در خصوص ثبت سفارش کتاب درسی خود سوال یا نیاز به مشاوره دارند می‌توانند با کارشناسان مجرب مارکا کتاب به شماره ۶۶۴۰۰۴۰۰-۰۲۱ تماس گرفته و مشاوره‌های لازم را دریافت کنند.