استقلال و پرسپولیس تا دو ماه آینده وارد بورس می شوند

کیوسک خبر: معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: تا دو ماه آینده سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وارد بورس خواهد شد.

جمشید تقی زاده ظهر امروز (سه شنبه، ۴ شهریور ماه) در مراسم افتتاح زمین چمن ورزشگاه ۱۷ شهریور اردستان اظهار کرد: با تلاش هایی که در وزارت ورزش شده در هفته دولت ۱۷۰ پروژه شاخص ورزشی در سطح کشور به بهره برداری خواهد رسید که یکی از آن زمین چمن ورزشگاه ۱۷ شهریور اردستان است. همچنین در ۹۲ ماه گذشته ۲۲ هزار و ۵۰۰ مکان ورزشی دولتی و غیردولتی در سطح کشور افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه یکی از تاکیدات وزیر ورزش و جوانان واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است، تصریح کرد: در این موضوع اقدامات ارزشمندی شده که فکر می کنم تا دو ماه آینده سهام این دو باشگاه بزرگ وارد بورس خواهد شد.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به لایحه نظام جامع باشگاه داری گفت: کارهای اساسی این بخش انجام شده و امیدواریم به زودی از طرف دولت به مجلس ارائه شود تا بخش خصوصی نقش ویژه ای را در ورزش ایفا کند.

تقی زاده با بیان اینکه یکی از اقدامات موثری که در حال انجام است لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان است که شامل ۹ ماده به پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان در سال ۹۵ از سوی هیات وزیران به تصویب رسیده است، گفت: یکی از مهم‌ترین مسائل شایسته تقدیر، لایحه شرح وظایف ورزش و جوانان است که پس از ۵۱ سال این موضوع اتفاق خواهد افتاد و امیدواریم با رای قاطع نمایندگان مجلس بتوانیم ورزش کشور را صاحب یک لایحه و شرح وظایف قانونی و مشخص کنیم.